Je celkem pochopitelné, že každá firma chce své jméno co nejvíce rozšířit mezi lidi. Koneckonců je to jeden z osvědčených způsobů přilákání nových zákazníků. Není proto divu, že pořádá nejrůznější akce pro širokou veřejnost. Obvykle se jedná například o kulaté výročí vstupu dané firmy na český trh, případně otevření nové prodejny.
Bývá obvyklé, že na takovýchto akcích dostanou návštěvníci dárky s logem firmy. Obvykle se jedná o klíčenky, propisky či podobné drobné, avšak poměrně užitečné předměty, avšak někdy se marketingové oddělení plácne přes kapsu a návštěvníci dostanou reklamní textil, přičemž nejčastější bývají kšiltovky, dále trička, případně mikiny.
V tomto případě je sice dobré, že dostanete zdarma oblečení, avšak měli bychom si položit otázku, zda je vhodné jej nosit. Koneckonců zdaleka ne všechno oblečení se hodí pro každou příležitost, a o tomto to platí dvojnásob.
Nejprve je třeba si uvědomit, co vlastně nošením těchto věcí říkáme. Dáváme tím totiž svému okolí najevo, že danou firmu, jejíž logo nosíme, známe a podporujeme. A to je něco, co právě daná společnost chce – abychom ji tímto způsobem propagovali. To je celý důvod toho, proč nám jej dala. Je tedy dobré zvážit, zda je toto zpráva, kterou chceme kolemjdoucím předávat.
Dále je tu fakt, že naprostá většina těchto textilií se rozdává zadarmo. Co to znamená? Znamená to, že můžete vypadat i tak, že zkrátka nemáte peníze na oblečení a musíte vzít zavděk tím, co vám někdo dá. Toto platí, zvláště pokud se vám onu textilii nepodařilo vhodně skloubit se zbytkem oděvu.
Dále je zde otázka toho, při jaké příležitosti tyto věci nosíme. Pokud je máme jako domácí oblečení, pak příliš problém není. Horší to je, pokud bychom je nosili do zaměstnání, nebo dokonce na důležité schůzky nebo pohovory. Věřte, že v tomto případě byste rozhodně nebyli považováni za důvěryhodného člověka.
Jak je vidět, ani tato záležitost není tak jednoduchá. I když je tu stále ještě možnost nedělat si hlavu s tím, jak nás vidí ostatní. A možná je to nejlepší možnost.